♂♬ஐ♂I LOVE SIBIL❤ஐ❤♬
♂♬ஐ♂I LOVE SIBIL❤ஐ❤♬
*مـــن خـــاصــم عادي بودنت رو ب نمایش نذار*
زندگی نامرده

 

نگذار هركسي از راه رسيد با

 

 ساز دلت تمرين نوازندگي كند... !

 

داشتن دستانت لیاقت می خواهد

 

که هرکسی نخواهدداشت

 

مواظب خودت باش رفیق 

 



نظرات شما عزیزان:

mahtab
ساعت12:33---25 خرداد 1393


mahtab
ساعت12:19---25 خرداد 1393
من رو ببخش نه به خاطر اینکه من لایق بخشش هستم
بلکه تو لایق ارامش هستی من ارامش تو رو حتی به ارامش خودم نیز ترجیح میدم . . .
.
پاسخ:ههههه باخال بود به جون خودم اگه تومدرسه بودیم پدرتودرمی اوردم ولی دوری ودوستی به خاطر دل تنگیم می بخشمت


mahtab
ساعت12:43---24 خرداد 1393
ن ن
من اصن منظوره بدی نداشتم
فقط از اظهار نظرت ناراحت شدم چون گفتی دمش گرم قشنگ گفته جام جهانی داریم
قبول کن حرفت بدبوده دیگهحالا ااااااااشتی
پاسخ:ن ن ن توهنوز منونشناختی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دلم شکس دوستم ندارم من دیگه نظرنمی دم باسه هیچی ازوب تو من همینجوری گفتم چون وزنش قشنگ بودهمین بهم برخورد


mahtab
ساعت12:06---24 خرداد 1393

راستی اقا مهران گف ک منظورش تمسخره منتظرای دروغیه آقا بوده
متاسف شدم واست گیتی ک توام ب تمسخر گرفتی اومدنشون رو


پاسخ:چییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟کتک می خوای من فقط گفتم قشنگه همین من قهرم باحات تاابد
پاسخ:ی شفورمن که همیشه منتظرآقام به جون خودت که می خوام دنیانباشه هوتوباشه تواینقدر بیبی که هنوزمنونشناختی انگ تمسخرمی زنی


mahtab
ساعت12:04---24 خرداد 1393
یالاخره تو اومدی رو فرمه باسلیقگی
چه عجب یه قالب قابله لایک انتخابیدی
باریکلا به تو
پاسخ:الان کدوم قالبم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:این آبی عایا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


mahtab
ساعت20:32---23 خرداد 1393
ایرانسل در آینده ای نزدیک:
نیم ساعت بعد خواب :مشترک گرامی دوست پسرتون که همراه اول داشت
و نیم ساعت پیش به شما شب بخیرگفت الان داره با یه دختری به شماره ۰۹۳۶...........
اس بازی میکنه. بیا و ببین چه دل و قلوه ای بهم میدن کصافطا.
پاسخ:هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


mahtab
ساعت20:25---23 خرداد 1393
هیاین پستت خوده خوده حقیقت بود
مایه افتخاری داداش گیتی
پاسخ:می دونم باعث افتخارشهرم جون تو


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ ] - [جمعه 23 خرداد 1393برچسب:,] - [❤❤❤گیتی❤❤❤]
Copy right © TemplateWorld